Startpagina

Alle donateurs en adoptanten hebben een mail gekregen met een beknopte uitleg.

Het huis is volledig betaald , zij het dat de laatste 5% volkomen legaal en gebruikelijk bij verdwenen vertrouwen , bij een notaris in depot is gegeven tot alles echt voor 100% afgemaakt is en fouten hersteld zijn.

De katten zijn weer de dupe !!!  Al bijna 2 1/2 jaar hebben zij geen echt huis en maar een kleine ren.

En het is hier amper warm te krijgen.

En intussen kijken zij en wij al maanden naar een huis waar het lekker warm en zonnig is , met een grote ren eromheen , maar we mogen er niet in !!

Want het is niet klaar.

Op het punt dat eigenlijk iedere betrokkene , bestuur , vrijwilligers en stagiares , depressief waren en stikte van woede en haat (vanwege de katten), gebeurde er iets geweldigs.

HERAS hekwerken kwam het hekwerk plaatsen want er zou nu geen kans meer zijn dat de grote apparaten waarmee het huis gebouwd is , het zouden vernielen.

Er kwam een team van vrolijke mannen die met een overduidelijk plezier hun werk deden , steeds kwamen informeren of het aan de verwachtingen voldeed , of het wel veilig was voor de poezen , bij problemen - de bodem is hier erg ongelijk - overlegden en oplossingen opperden en in 2 1/2 dag stond er een hekwerk waar iedereen plezier in had.

Zij ook !!

Zo kan het dus ook , met plezier iets afleveren en weten waarvoor je het doet , de katten in dit geval.

En apetrots zijn dat wij het allemaal geweldig vonden.

Het was een warm bad voor ons allemaal !!!

*********************************************************

Ik heb vandaag een paar honderd mails gestuurd naar donateurs en adoptanten , helaas zit mijn mailbox ook weer vol met "Mail delivery failed: returning message to sender "meldingen.

De meeste meldingen zijn dat het mailadres niet (meer) klopt , en veel hebben een volle mailbox.

Als U donateur of adoptant bent , mail dan s.v.p. naar

dan heb ik meteen weer het goede mail adres !!!!

Nella | Antwoord 03.09.2015 11.21

Ik wil me kat een thuis geven omdat ik niet meer voor haar kan zorgen vanwegen werk en ze is een last voor me kinderen graag als u zo snel mogelijke weg

Klaas 13.10.2015 20.01

Beste Hella, dat is mogelijk. Je kunt je kat bij ons afgeven op basis van vol pension, kosten dierenarts en begrafenis. Kosten per jaar 2.000 euro.

Josca Paauwe | Antwoord 15.07.2015 15.37

HOOP dat oplevering nu gauw gaat gebeuren dan kan je een fijne zomer hebben met je katten. Blijf er zoveel mogelijk achterheen zitten ook al is dat vervelend

Fransen | Antwoord 02.06.2015 19.06

Vreemd... er staat niet op de site wie jullie zijn, wat jullie doen en waar jullie zitten! Kan er een pagina "Wie zijn wij" komen? Of zie ik iets over het hoofd

Lenicka 02.06.2015 21.18

Het is heel gebruikelijk dat onderaan websites de informatie staat over organisaties, meestal IMPRESSUM genoemd. Bij ons staat die al jaren onderaan in het menu

wat een geluk dat hij deze kans heeft gekregen!