2016 was het eerste volle jaar dat de poezen in de nieuwbouw van Stichting Kattenbos hebben kunnen wonen. Wij bedanken iedereen die het ook dit jaar weer mogelijk hebben gemaakt dat wij alle katten goed hebben kunnen verzorgen. Zowel op medisch gebied ( de grootste uitgave post ) als met goede en verantwoorde voeding.   Er is op het Aids & Leukemie Fonds een mooi bedrag binnen gekomen zodat alle aids en leukemie katten de dure medicijnen hebben kunnen krijgen die ze nodig hadden.

Ook willen wij een aantal organisaties bedanken die dit jaar goederen geschonken hebben.

- Stichting Het Waardige Dier heeft ruim €10.000 geschonken om rondom het pand tegels te leggen. Deze tegels zijn ook ideaal voor poezen die gebruik maken van een rolstoel. Het ziet er schitterend uit en de poezen liggen graag op de tegels te zonnen.

- Van Kuranda hebben wij een grote kattentoren gekregen. Deze kattentoren is ideaal omdat deze helemaal van kunststof is en dus goed schoon te maken. Op de ligmatjes kunnen eigen kattenbedjes of huisjes gezet worden en de katten zijn er dol op !!!  Jammer dat Kuranda de kattentorens nog steeds niet op hun website hebben staan want ze zijn iedeaal !!! Ik kan ze iedereen aanbevelen.

- Van Stichting Mr. Darcy hebben we een enorme doos kattensnoepjes en speeltjes gekregen. Onnodig te zeggen dat de katten er dol op waren !!

- Van Dierenvilla.nl hebben we een enorme partij krabpalen gekregen + een mooie grote bench die we goed konden gebruiken. Er wordt dankbaar gebruik van gemaakt !

-Stichting Dierenlot heeft de helft van de omheininig van het leukemie verblijf betaald.

- We hebben een paar behoorlijke grote dozen met nierdieet voer gekregen van partikulieren. Zeer welkom !!!

- Een aantal mensen hebben geld overgemaakt voor de Bengaaltjes. Helaas had niemand een (email) adres vermeld , zodat ik geen bedankje heb kunnen sturen.

- Ook pakjes voor de deur hadden geen afzender helaas. Jammer , maar de katten vonden de inhoud heel lekker !

Els van Haastereecht | Antwoord 17.12.2016 02.38

Ben even de naam kwijt van degene die het kattenbos heeft opgezet.
Ben eigenlijk heel benieuwd hoe het met haar gaat ????
Zo vriendelijk en lieve vrouw, Gr. Els

meer, zij testen de katten en fokken niet door met afwijkingen. Maar ja , die katten zijn natuurlijk duurder dan de koopjes op Marktplaats !! En zo houden we de