Door ons bemind. Het afscheid zwaar.

Opa 1990 14-4-2010 Als oude zwerfkater bij ons gekomen. Hij bleek een schildklierprobleem en een hartafwijking te hebben. Wat hadden we je graag nog heel veel meer jaren willen laten genieten van lekker eten en luieren in het zonnetje waarvan je allebei zoveel hield. Helaas , het mocht niet zo zijn. We missen je Opa !!

Flodder    24-5-1990   15-4-2010
Flodder was bij de mensen waar hij woonde erg kwaadaardig naar de andere katten toe en men overwoog hem in te laten slapen.  Eenmaal bij ons ontdekten we dat hij een zware hartafwijking had. Na een paar dagen de juiste harttabletjes te hebben gehad was hij een lieve kater die dol was op de andere katten. Vooral om samen uit 1 bak te kunnen eten.
Hij at niet graag alleen. Flodder klom graag tegen je benen omhoog want dan wilde hij geknuffeld worden. Als je er niet op bedacht was en een niet al te strakke broek aan had stond je zo in je blote kont.  Flodder zat daar niet zo mee !  Zijn doel was om in je armen of op schoot te liggen en dat lukte dan altijd.   Flodder is van ouderdom gestorven.

Flodder , we missen je allemaal heel erg !

Carola | Antwoord 21.04.2010 01.11

Flodder,gelukkig heb je je laatste jaren in liefde en zorg gesleten,we hebben je met pijn gebracht maar met een goed gevoel achtergelaten.
Lenicka bedankt !!

Carola | Antwoord 17.04.2010 00.22

Een smoeltje om op te vreten , die is absoluut heel oud geworden!!!!
XXXXXXXXX

Heel hartelijk dank vvor Uw donatie , we zijn er heel blij mee !!!
Vriendelijke groeten
Lenička Roozendaal

Heel hartelijk dank voor de donatie en het compliment !!!
Vriendelijke groeten,
Lenička

Donatie gedaan. Voor al het goede werk wat jullie doen.

Wij waren zeer onder de indruk van het artikel in de Telegraaf van 4 Oktober jl.
Ik ga dit jaar mijn kerstpakket aan u doneren. ! Fantastisch werk doet u.