Dierenmishandeling , of niet soms ?

En ons maar wijsmaken dat die dieren het graag en vrijwillig doen !!
Het mishandelen van olifanten voor het vermaak van mensen
In heel veel landen die wij niet zo 'beschaafd' vinden zijn wilde dieren in circussen verboden. Niet in Nederland. Hier maken ze de politiek wijs dat dieren de kunstjes uit liefde voor de trainers doen. Gelooft U het ? ? Dit is overigens 1 van de vele filmpjes over het 'liefdevol trainen' van olifanten.
Pancho, Temuco, Chitara, Delila and Kenya are released into their huge 20 acre enclosure. They are the second pride to be released, after the family of eight lions were moved into their own enclosure in April. Rescued from a tiny circus cage in Bolivia following ADI’s record-breaking Operation Lion Ark, they have never known anything like this. With your help, we can bring this happiness to many more animals. Thank you. ad-international.org info@ad-international.org
Vurig pleidooi voor het verbieden van wilde dieren in circussen.

Schrijf een reactie: (Klik hier)

Siem | Antwoord 09.08.2012 01.14

Het moet nou maar eens een keer stoppen met dit "vermaak"!!!!!

Bekijk alle reacties

Nieuwe reacties

Hallo dierenvrienden,Heb zelf vorige week een zwervertje gevangen met kattenaids De dierenarts wilde dat de poes word ingeslapen
Maar wij zoeken medicijnen

Sorry voor mijn late reactie! Blij dat hij een plekje krijgt. Ik heb sinds 2 weken een heel bange kater uit opvang bij Maastricht meegenomen. Veel succes verder

Stichting Kattenbos,
Dank voor aanbod! Kan ik jullie persoonlijk emailen? Wil nl. graag weten welke prod. jullie geven aan FeLV's ter versterking immuunsysteem?