Prettige Feestdagen

Wij wensen iedereen een heel gelukkig 2021 !!!

De katten hebben een heel rustig jaar achter de rug.  Geen bezoek en geen verkeer om ons heen.

Op de pakketbezorgers(sters) na  ,die brachten naast onze normale bestellingen ook pakjes van donateurs met lekker eten en speeltjes voor de katten wat natuurlijk zeer gewaardeerd werd.

Helaas is ook de COVID-19 ook hier niet ongemerkt voorbij gegaan. 1 medewerkster is besmet geraakt ondanks haar grote zorgvuldigheid.  Helaas zagen de klanten op haar werk daar de noodzaak niet van in met alle gevolgen van dien. Gelukkig gaat het nu weer goed met haar behalve dat ze voor lange tijd niets meer proeft en ruikt , wat een hele nare nasleep is van de besmetting. Vreselijk die corona ontkenners. Ze nemen bewust risico's en beseffen niet (of wel?) wat de gevolgen kunnen zijn. Naast haar eigen leed en de isolatie voor haar en haar hele familie en kennissen moesten ook de katten hier haar enige tijd missen en dat was heel goed te merken aan de katten.

2021 zal wel niet meteen 'normaal' worden maar we hopen toch dat de komende zomer wat meer donateurs en adoptanten de katten kunnen komen bezoeken.

Ik wil iedereen bedanken voor de donaties , pakjes en lieve brieven en kaarten. Dankzij uw hulp hebben we de katten ook dit jaar weer goed kunnen verzorgen. Zowel wat hun eten als wat hun medische verzorging betreft.

Heel hartelijk dank namens alle katten !!

Lenička

************************************************************

Steun ons werk met een donatie

Minimum donatie  € 25,- per jaar

Bank IBAN :  NL43 INGB 0000 264 929

t.n.v Stichting Kattenbos   Lucaswolde

VERGEET ALSTUBLIEFT NIET UW EMAIL ADRES TE VERMELDEN BIJ UW DONATIE OVERBOEKING !!

Nieuw !! Met een authomatische afschrijving van 1 euro per maand via :

https://www.teaming.net/stichtingkattenbos   steunt U ons werk ook en hebben we een vast bedrag per maand voor noodgevallen.

Heel veel bekende winkels geven bij uw aankoop via :

een bedrag aan de stichting.

Het kost u niets en wij sparen met de kleine bedragen die we krijgen al heel snel een groot bedrag.

Namens alle kattenbewoners van Stichting Kattenbos wil ik iedereen bedanken voor de donaties in 2019.

Dankzij deze donatie hebben alle katten de nodige verzorging in de vorm van voer en medicatie kunnen krijgen.

Dat is een luxe waar ik heel dankbaar voor ben want ik weet dat niet alle katten deze kans krijgen.

Het opvangen van FIV en FeLV katten is niet altijd een glossy succes verhaal in de vorm van 'ze leefden lang en gelukkig' want het zijn onvoorspelbare ziektes die plotseling , schijnbaar zonder aanleiding , de kop op steken en dan is het vaak onomkeerbaar.

De pijn en het verdriet als een strijd verloren is went nooit en nestelt zich voor altijd in mijn hart.

Maar de wetenschap dat ze niet eenzaam en ziek ergens gestorven zijn , de meesten van hen waren zwerfkatten , en dat ze nog een tijd goed verzorgt , veilig en met liefde en aandacht tot het laatst omringt waren geeft ook troost.

En dat hebt u met uw donaties mogelijk gemaakt !!

Fonsje ( eigenlijk heet hij 'De Fonz' ) viert zijn 20 jarige verjaardag op 1 januari 2020.

Hij slaapt veel maar als hij een interessant speeltje tegen komt mag hij daar graag nog mee spelen.  En als hij een andere kat te opdringerig of lastig vindt wordt die kat behoorlijk terecht gewezen.

Fonsje is een grote kater dus er valt met hem niet te spotten.

************************************************************

Steun ons werk met een donatie

Minimum donatie  € 25,- per jaar

Bank IBAN :  NL43 INGB 0000 264 929

t.n.v Stichting Kattenbos   Lucaswolde

Nieuw !! Met een authomatische afschrijving van 1 euro per maand via :

Heel veel bekende winkels geven bij uw aankoop via :

een bedrag aan de stichting.

harrie en nanny 11.12.2017 15:26

heb een bedrag gestort voor de kerst ben van plan dat 1keer in de tweemaanden te doen fijne feestdagen gr. nanny- harrie.